מהו בדיוק הגימיק שגילה לכולם על חשיבות הדמית במות?
כדי להביא לחשיפה של העסק שלי ולמצב אותו גבוה החלטתי לצאת בסרטון חכם מגניב ושונה.
יחד עם הקופירייטרית האלופה שפרה שאג חשבנו על קהל היעד האופטימלי, הלא הן הבימאיות ומפיקות האירועים שלא מתחילות הפקה בלי תכנון במות. ויצאנו לדרך…
חקרנו על הכאב, ערכנו סקר, הצלבנו נתונים והגענו למסקנה שיום האירוע הוא גולת הכותרת,
ותכלס, כל מפיקה מבינה שהקהל שישתתף באירוע רוצה לראות תוצאות "וואו" בעיניים.
האירוע חייב לתקתק במקסימום דיוק ובמינימום תקלות, והפחד הגדול של המפיקה הוא שהבנות שאמורות להופיע על הבמה במפלסים השונים יאבדו ידיים ורגליים בשטח הלא מוכר ביום ההופעה.
אז מה עושים כדי לפתור את הבעיה הזו?
פשוט מאד. fb productions הדמיית במות. הפתרון האידיאלי.
מפיקה שמקבלת הדמייה ממוחשבת ומקצועית הכוללת תמונות וסרטון הדמייה של שטח האולם לאחר ההקמה, יכולה לתכנן כמה שבועות מראש את כל הפרטים שקריטיים עבורה.
הבימאית תראה למופיעות כבר בתחילת הדרך את ההדמיה, תסביר את המיקומים המדויקים של כל בת על הבמות במפלסים השונים, תחסוך בלבול ראש וחוסר הבנה ביום ההופעה ותגיע לארוע כמו גדולה:
בביטחון שהמופיעות יתפקדו מיליון דולר.
נו…מה יראו בסרטון?
כדי ליצור סרטון קומי שיעורר גיחוך ויחבר את הצופות החלטנו לדמות את המאמנת למיקרופון שממש נגמר לו הקול (והכח…) מול אינסוף נעליים שמנסות לזוז על הבמות ימינה שמאלה ללא סדר, ומשקף את המאמנת שהופכת לחסרת ישע מול המופיעות ביום החזרה הגנרלית.
כשהמסקנה: הדמייה מקצועית תחסוך עוגמת נפש. רק כך תגיעי לאירוע עם תכנון נכון ומופיעות שמכירות את תנאי השטח במדויק.
והנה הסרטון אחרי שקרם עור וגידים
מיד כשעלה הסרטון לאויר הוא החל לרוץ ברשת כגימיק שיווקי פורץ דרך.
הסרטון האנימטורי המצחיק השובב ושובה הלב נתן לקהל היעד להתוודע לחשיבות הדמיה מקצועית והוא החל להצביע לנו ברגליים.
ההשקעה התבררה כנכונה וחשובה שיווקית בחשיפה נכונה לקהל היעד והגדלת מעגל הלקוחות בצורה מדהימה.
מוזמנים לצפות להנות ולא לשכוח לגמק את הגימיק הכי ימגיק בעולם.
https://drive.google.com/file/d/1LTPVQ1esHOFLWx5g214GSwrROOHk0Skn/view?usp=gmail
הכירו את האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, על מחלקת מנהלת עסקים החרדית שבו
תודתנו נתונה למנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי, מר ניר זקס שראה לנכון לקדם את התחרות בירושלים לטובת העסקים החכמים שבו. ולמר ישראל הלפגוט, מנהל מינהלת מע"ר חרדי תחת אגף לקידום עסקים, שהוביל את המהלך ותמך לאורך כל הדרך.
מר ברוך אונגר וקודמתו גב' דפנה טימקין מהנהלת החדשנות ודיגיטל בעסקים שקידמו את התחרות בפיתוח, חשיבה והנעה ליציאה לדרך.
גב' ריימונד ארזואן, מנהלת בכירה לכנסים ואירועים עיסקיים באגף שהוסיפה המון למהלך ודחפה ליציאה לדרך למרות ודווקא בגלל המצב.
יזמיות ומבצעות בפועל:
חני מרנשטיין, אסטרטגית שיווקית וקופירייטרית, כותבת תוכן שיווקי לעסקים ובונה תהליכים שיווקיים חכמים. אשת המילים והמעש וכל מילה נוספת… שווה כסף: )
פסי שלסר, בעלת סטודיו TOPS מעצבת מעטפת מושלמת לכל עסק שרוצה נראות מקצועית ומלוטשת בפרינט ודיגיטל.
שרה גורט, בעלת סטודיו css מאפיינת ובונה אתרים מדוייקים לעסקים שרוצים לנצח, למכור ולהוביל בדיגיטל.
שולחים תפילה ומחזקים את ידי שותפינו למיזם מאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
מנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי ניר זקס ומנהל קידום חדשנות ודיגיטל ברוך אונגר אשר מגוייסים למילואים ומשרתים בצה"ל להגנת ארצינו.
ישמור אותם ד' ויחזרו לשלום ולשמחה לביתם בקרוב.
הגימיק שלך נשלח ברגעים אלו
לחפ"ק הי-מגיקים
ואם יימצא ראוי יעלה
לדף הימגיקים הגדול.
הודעה על קבלת הגימיק מחכה לך בתיבת המייל.
הודעה נוספת תשלח בזמן העלאת הגימיק לדף!
מאחלים בהצלחה לך ולגימיק שלך!
צוות ימגיקים ועיריית י-ם.