יפי שורץ

אני מעצבת ובונה אתרים, וגם בעלת עסק עצמאי. תמיד הייתי סקרנית לגבי בינה מלאכותית, ורציתי ללמוד איך להשתמש בה בעסק שלי.
לפני מספר חודשים, החלטתי ליצור קבוצה לבעלות עסקים להתנסות בבינה מלאכותית.
רציתי ליצור מקום שבו נשים יוכלו ללמוד ולהתנסות בבינה מלאכותית בצורה מקצועית ומועילה.
הקבוצה נקראה "AI-ASAKIM", והיא התחילה עם כמה עשרות חברות. ומהר מאוד, הקבוצה גדלה והפכה למקום פעיל ומלא חיים. תוך זמן קצר, היו בה מאות נשים מכל רחבי הארץ.
הקבוצה, שאותה אני מנהלת, היא קבוצה נקייה, מקצועית ואיכותית, עם קהל מגוון של עצמאיות מוכשרות.

רציתי לעשות משהו מיוחד כדי לעורר עניין בבינה מלאכותית. אז, החלטתי להציע אתגרים שונים לפיתוח מיומנויות מבוססי בינה מלאכותית.
אחד האתגרים היותר מוצלחים בקבוצה היה אתגר ליצירת תמונות של מושגים ופתגמים מבוסס בינה מלאכותית. האתגר זכה להיענות רבה מצד חברות הקבוצה, ובעקבותיו נוצר משחק מרתק שמתאים מאוד לערבי לביבות בחנוכה.
כדי ליצור את המשחק, חברות הקבוצה השתמשו בתוכנות בינה מלאכותית שונות כדי ליצור תמונות ייחודיות ויצירתיות.
המשחק כולל כרטיסים עם תמונות, המשחקים צריכים לנחש מהו הפתגם או הביטוי שמבוטא בתמונה.

למשחק יצרתי דף נחיתה מרהיב להורדה ללא עלות. הדף הנחיתה הציג את המשחק בצורה מושכת, עם כפתור להורדה בחינם.
דף הנחיתה זכה להצלחה גדולה. הוא נצפה על ידי אלפי משתמשים, והמשחק עצמו הוריד על ידי מאות נשים.

הצלחת הגימיק השיווקי לא הפתיעה אותי. ידעתי שהמשחק הוא מוצר איכותי ומקורי, והוא נוגע בנושא חשוב.
הגימיק הוכיח שאפשר להשתמש באינטרנט בצורה מבוקרת וכשרה כדי להגיע לקהל יעד ממוקד ולעורר עניין במוצר או בשירות.
הקבוצה שלי ממשיכה לצמוח ולהצליח. היא הפכה למקום מוביל ללימודים והתנסויות בבינה מלאכותית עבור בעלות עסקים.אני גאה בעבודה שלי בקבוצה, ואני שמחה שהצלחתי לתרום לקידום בינה מלאכותית בקרב בעלות עסקים.

הגימיק השיווקי הזה היה פורץ דרך עבורי. הוא הוכיח לי שאני יכולה להשפיע על אנשים ולעודד אותם ללמוד דברים חדשים

מוזמנים להוריד את המשחק
https://did.li/mischak

מה למדתי מהניסיון שלי?
למדתי שחשוב למצוא נושא שאנשים מתעניינים בו. אם אתה רוצה שאנשים יתעניינו במוצר או בשירות שלך, אתה צריך למצוא נושא שחשוב להם.
למדתי שחשוב לכוון לקהל יעד ממוקד. ככל שתהיה ממוקם יותר, כך תהיה יותר סיכוי להצליח.
למדתי שחשוב להציע ערך מוסף. אם אתה רוצה שאנשים ישתתפו במה שאתה מציע, אתה צריך לתת להם משהו ששווה את הזמן שלהם.

אני ממליצה לאחרים לחשוב מחוץ לקופסה ולנסות דברים חדשים. אל תפחדו לקחת סיכונים. אתם עשויים להיות מופתעים מהתוצאות.

אודות בעל העסק:

מעצבת גרפית כבר מעל עשור ומייצרת אתרים ונכסים דיגיטליים, עוזרת לבעלות עסקים לעשות את כל הדרך לאתר תדמית או אתר חנות שמוכר, כדי להגדיל את הרווחיות והמכירות בעסק שלהן. אני מאמינה במענה הוליסטי ובפתרונות משמעותיים לצרכים של הלקוחות שלי, ולכן שיטת העבודה שלי מקיפה ומתמקדת בכל שלבי העיצוב והבנייה בדיגיטל מא' ועד ת': החל משלב הפיצוח האסטרטגי של האתר, אפיון האתר וUX, המשך בשלב העיצוב המותאם וה-UI, וכלה בשלב הבנייה בפועל, ברמה עיצובית גבוהה, עם אפשרויות מתקדמות ובצורה חדשנית ומותאמת לצרכי הלקוחות. כשהביצוע של התהליך נעשה כולו במקום אחד- את יכולה לקבל עבודה מדויקת ותוצאות בשטח, בלי לעגל פינות ובלי ששום דבר ייפול בין הכיסאות, וזה מה שמאפשר ללקוחות שלי להיות רגועים ולקבל תוצאה מושלמת, במקום אחד שמבין את העסק. כל עסק, כן, גם שלך! הוא בעיני עולם מלא, והשליחות שלי היא לייצר עבורך חלון ראווה דיגיטלי שחושף אותך לעולם בצורה הנכונה והחכמה ביותר, זו שתהיה מותאמת לערכי העסק ותניע את הלקוחות הגולשים לפעולה ממוקדת. לכן, תהליך אפיון, עיצוב ובניית האתר – מתבצע כולו מתוך התמסרות מלאה ותקשורת רצופה עם בעלי העסק, ותוך סנכרון מלא עם בידול העסק והיתרונות הייחודיים שלו, אותם ננגיש ללקוח הפוטנציאלי בצורה שתניע אותו לרכישה והמרה. הלקוחות שלי נהנים מיחס אישי, מענה איכותי, שקט נפשי לאורך כל הדרך ותוצאה שמציבה אותם בחזית הדיגיטלית ומותירה אותם הרבה יותר משבעי רצון. הסיפוק שלי נובע מעוד עסקים מצליחים שמגדילים מכירות ומפיצים את הבשורה שלהם באמצעות אתר שעולה לאוויר, לאחר תהליך עמוק של אפיון, סדר, דיוק ומיקוד.

אהבתי את הגימיק הזה!

מה גימקו עלי?

ד”ש חם מהבוחרים

*מדגם

קודם כל-הביצוע היה ברמה גבוהה! כל כרטיס היה וואו! הפרגון להעביר הלאה ולשתף בעבודה של שעות.. וללמוד את הבינה תוך כדי תנועה . מקסים!
משחק מהמםם!!! (אני גם חלק מהקבוצה שיפי מנהלת…. נהנית מכל רגע!)
השתתפתי באתגר וזה קידם אותי מאד מבחינת הבינה

מאחורי
התחרות

הכירו את האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, על מחלקת מנהלת עסקים החרדית שבו
תודתנו נתונה למנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי, מר ניר זקס שראה לנכון לקדם את התחרות בירושלים לטובת העסקים החכמים שבו.  ולמר ישראל הלפגוט, מנהל מינהלת מע"ר חרדי תחת אגף לקידום עסקים, שהוביל את המהלך ותמך לאורך כל הדרך.

מר ברוך אונגר וקודמתו גב' דפנה טימקין מהנהלת החדשנות ודיגיטל בעסקים שקידמו את התחרות בפיתוח, חשיבה והנעה ליציאה לדרך.

גב' ריימונד ארזואן, מנהלת בכירה לכנסים ואירועים עיסקיים באגף שהוסיפה המון למהלך ודחפה ליציאה לדרך למרות ודווקא בגלל המצב.

יזמיות ומבצעות בפועל:
חני מרנשטיין, אסטרטגית שיווקית וקופירייטרית, כותבת תוכן שיווקי לעסקים ובונה תהליכים שיווקיים חכמים. אשת המילים והמעש וכל מילה נוספת… שווה כסף: )
פסי שלסר, בעלת סטודיו TOPS  מעצבת מעטפת מושלמת לכל עסק שרוצה נראות מקצועית ומלוטשת בפרינט ודיגיטל.
שרה גורט, בעלת סטודיו css  מאפיינת ובונה אתרים מדוייקים לעסקים שרוצים לנצח, למכור ולהוביל בדיגיטל.

שולחים תפילה ומחזקים את ידי שותפינו למיזם מאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
מנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי ניר זקס ומנהל קידום חדשנות ודיגיטל ברוך אונגר אשר מגוייסים למילואים ומשרתים בצה"ל להגנת ארצינו.
ישמור אותם ד' ויחזרו לשלום ולשמחה לביתם בקרוב.

גימקת אותה!

הגימיק שלך נשלח ברגעים אלו
לחפ"ק הי-מגיקים
ואם יימצא ראוי יעלה
לדף הימגיקים הגדול.

הודעה על קבלת הגימיק מחכה לך בתיבת המייל.
הודעה נוספת תשלח בזמן העלאת הגימיק לדף!

מאחלים בהצלחה לך ולגימיק שלך!
צוות ימגיקים ועיריית י-ם.