רחלי ליברסון

מאד רציתי שהעסק יתחיל לתפוס ויבינו מה יש לי לשווק. עזבו את הפן הכספי שכולם עוסקים בו. רציתי כבר להגיע לשלב ההיכרות, שאהיה מוכרת בשטח. החלטתי ליצור קמפיין שינגיש לי את הצורך של נשים מרחבי הארץ והאהבה שלי לדבר עם אנשים ולשתף ממה שיש לי.כמובן שגם חשבתי על ההכנסה ורציתי לראות אם הצעד שאעשה יגרום למזומנים להתחיל לזרום.
הקמתי סדנה בקיץ בנושא החופשה ששילב 3 נושאים מרכזיים שידברו אל כל אישה או אמא לילדים: ערכים,תקציב ופעילות ומה שביניהם.
החלטתי לעצור רגע משיווק דיגיטלי ובמקום זאת פניתי לרשימות תפוצה שכונתיות ברחבי הארץ אם ההצעה הבאה:
חיפשתי נשים שתפתחנה את ביתן (חיסכון של תשלום על מקום)ותארגנה לי קבוצה שתבוא לסדנה. המארחת תקבל את הסדנה בחינם.
כמובן, בגלל הוצאות הדרך והזמן הכרוך בהגעה לכל מקום חישבתי מה המינימום שעלי להרוויח מכזו סדנה שיכסה גם את הוצאות הנסיעה והזמן והגבלתי פתיחה של קבוצה במינימום של 10 עד 15 משתתפים תלוי באיזור בארץ.
הופתעתי לטובה.
בגלל שזה היה אחרי שנתיים שאנשים התרגלו לשיעורים בזום או וובינר היה צורך גדול לאנשים לצאת ולהיפגש פנים אל פנים.
היתה היענות מטורפת.
נשים למדו להכיר מי אני ומי עומדת מאחורי כל המיילים ברשימת התפוצה שאני תמיד שולחת.
אחרי תקופה שידרגתי ופניתי לכל אלה שלא השתתפו בפרונטלי והצעתי שעם המצגת שהכנתי לסדנה אעלה בסדנת זום מיוחדת בתשלום זהה להשתתפות בסדנה הפרונטלית.
נשים נרשמו. שמעו שהיתה סדנה טובה ושילמו את המחיר.
המחיר שעשיתי לזום היה שווה לקבוצות שהיו בקרבת מקום אלי שלהן נתתי מחיר זול יותר.(אני מירושלים-לירושלמיות נתתי את הסדנה ב60 ומחוץ לירושלים ב80)
אחרי ששילמו לבוא לזום,
הקלטתי את הזום ובקשתי מנשים לא לפתוח לצורך כך את המצלמות.
העלתי את ההקלטה לאוויר ומכרתי אותו במחיר גבוה יותר לתקופה מוגבלת.
לאחר מכן העלתי שוב את המחיר ועדיין ההיענות היתה גדולה.
לשנה הבאה,
נשים כבר מחכות לקנות את ההקלטה. וברור לי שאעשה מחיר שמשתלם.
מאז החלטתי שבמקום למכור את הקורסים הדיגיטלים המקיפים שלי שהעלות שלהם היא אלפי שקלים ליח'-והיו קונים,
חילקתי את הקורסים לתתי נושאים לפי עניני השנה וכל פעם מוציאה נושא אחד במחיר שמשתלם לכל כיס ועולה בשלבים לפי אותה המתכונת.
ב"ה רואה ברכה,
אנשים בשוק התחילו להכיר אותי ואת העסק ומקשרים ביננו לטובה.
העניין השפיע גם על האימון האישי שעד אז היתי מגיע לבית הלקוחה.
כיום נשים מסתפקות באימון דרך הטלפון ומשלמות יותר ממה ששילמו לי על מפגש פנים אל פנים. הרי הן כבר יודעות מי אני וסומכות. ב"ה

אודות בעל העסק:

העסק שלי נבנה מהצורך שלי לחפש איך האימהות של היום שהן גם עובדות-מפרנסות, גם עקרות בית וגם צריכות להיות אמא במלוא מובן המילה יכולות לתזז בין שלל המטלות בלי לערבב בין הכל וליצור איזון בין הבית לעבודה ולילדים. כל זה בסיפוק של עשייה, בהרגשה של רוגע ועם ידע מהיכן שואבים את הכוחות לכל זה. אמא צריכה כח והעצמה כדי לנהל את המעצמה. מצאתי פריצת דרך, התנסתי וביקשתי להעביר את הסוד לעולם. מקבלת סיפוק אדיר רק מלראות עוד אישה-אמא-בעלת עסק שמחה ולא מרוטת עיניים, מלאת כח ולא עייפה מלא לישון כבר יומיים.

אהבתי את הגימיק הזה!

מה גימקו עלי?

ד”ש חם מהבוחרים

*מדגם

רעיון מצויין לחלק לחלקים קטנים,כמה כבר המח יכול לקלוט עם כל העומס והחדשות שביום יום וגם המחיר משתלם ואפשר לעמוד בו. תודה
לתת כוחות וכלים לנשים שהן גם עובדות וגם אמהות זה בעיני ערך עליון!!
התחברתי לפרקטיות שבעניין, ולפשטות שבה הדברים נאמרים זה ממש עונה על הצורך של הנשים ויש כאן יוזמתיות מיוחדת!!!

מאחורי
התחרות

הכירו את האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, על מחלקת מנהלת עסקים החרדית שבו
תודתנו נתונה למנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי, מר ניר זקס שראה לנכון לקדם את התחרות בירושלים לטובת העסקים החכמים שבו.  ולמר ישראל הלפגוט, מנהל מינהלת מע"ר חרדי תחת אגף לקידום עסקים, שהוביל את המהלך ותמך לאורך כל הדרך.

מר ברוך אונגר וקודמתו גב' דפנה טימקין מהנהלת החדשנות ודיגיטל בעסקים שקידמו את התחרות בפיתוח, חשיבה והנעה ליציאה לדרך.

גב' ריימונד ארזואן, מנהלת בכירה לכנסים ואירועים עיסקיים באגף שהוסיפה המון למהלך ודחפה ליציאה לדרך למרות ודווקא בגלל המצב.

יזמיות ומבצעות בפועל:
חני מרנשטיין, אסטרטגית שיווקית וקופירייטרית, כותבת תוכן שיווקי לעסקים ובונה תהליכים שיווקיים חכמים. אשת המילים והמעש וכל מילה נוספת… שווה כסף: )
פסי שלסר, בעלת סטודיו TOPS  מעצבת מעטפת מושלמת לכל עסק שרוצה נראות מקצועית ומלוטשת בפרינט ודיגיטל.
שרה גורט, בעלת סטודיו css  מאפיינת ובונה אתרים מדוייקים לעסקים שרוצים לנצח, למכור ולהוביל בדיגיטל.

שולחים תפילה ומחזקים את ידי שותפינו למיזם מאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
מנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי ניר זקס ומנהל קידום חדשנות ודיגיטל ברוך אונגר אשר מגוייסים למילואים ומשרתים בצה"ל להגנת ארצינו.
ישמור אותם ד' ויחזרו לשלום ולשמחה לביתם בקרוב.

גימקת אותה!

הגימיק שלך נשלח ברגעים אלו
לחפ"ק הי-מגיקים
ואם יימצא ראוי יעלה
לדף הימגיקים הגדול.

הודעה על קבלת הגימיק מחכה לך בתיבת המייל.
הודעה נוספת תשלח בזמן העלאת הגימיק לדף!

מאחלים בהצלחה לך ולגימיק שלך!
צוות ימגיקים ועיריית י-ם.