חיה טאלר

קיבלת פעם טלפון "אפשר לתמחר לי כמה זה לעבודת עיצוב של…" וחטפת סחרחורת?
הלקוח הפוטנציאלי לא מבין כי המחיר נגזר באופן ישיר מהדרישות ונתוני השטח ולא ניתן לזרוק מחיר.
קיים פער גדול בין הלקוח שלא מתמצא כלל בתכנון ובניה, לבין האדריכלית שצריכה להוריד מושגים ולפשטם.
במקום להתחיל בשיחת מכירה מתישה, מצאתי פתרון המדלג על השלב הראשוני ומביא אותי ואת הלקוח לשלב הבא.
שאלון מדויק לתמחור, בו הלקוח מקבל הצעת מחיר מהירה,
מדייק את הצרכים שלו דבר ראשון מול עצמו ותקציבו,
ומתאים בין השירות הנדרש למצב החשבון בנק:)
ואם רוצה תוספות ושדרוגים- מסכים לשלם את המחיר, בקיצור הלקוח הוא המוכר לעצמו.
וכך אני מסננת לקוחות לא רלוונטים,
ואילו שכן רוצים לקנות מגיעים מוכנים יותר, יודעים מה הם רוצים וצריכים,
אני מכירה את נתוני השטח ואת סגנון הלקוח והתהליך נהיה קצר ולעניין:)
יכולים להציץ בשאלון- הגימיק שלי כאן>>>

אודות בעל העסק:

נעים להכיר:) חיה טאלר, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, אני אוהבת את התכנון האדריכלי: לקבל שטח + רשימת חלומות ואתגרים, ולעשות תהליך חשיבה, פיצוח ובדיקת עומק כדי להגיע לפיתרון תכנוני יוצא דופן. כזה שמצליח להכניס את הכ—ל לשטח אחד. אבל הכיף הגדול שלי זה העיצוב: להבין את הלקוח, הטעם, הסגנון והחלומות, להקשיב למה שמתחבא בין המילים, לקלוט במדויק את הסגנון – ולהלביש את הבית בעיצוב מעורר השראה. איך? שילוב של חומרים, קומפוזיציות, וטאצ' ייחודי של אומנות. בשבילי כל חלל הוא חוויה, יצירה והזדמנות. ובעיקר – הגשמת החלום שלך. זה אדריכלית שרואה אותך.

אהבתי את הגימיק הזה!

מה גימקו עלי?

ד”ש חם מהבוחרים

*מדגם

ממש אהבתי, זה חוסך כאב ראש גדול ונותן להחליט בראש שקט במקום להיות צמודים לאפרכסת ולהתדיין על כל שאלה עם בני הבית בזמן קצוב כי לא נעים לעכב…. כך ברגע חוסכים, המשפחה יושבת מול השאלון ויש לה מספיק זמן…. חזק ביותר
כי זה מה שהלקוח מחפש! חיה את אלופה ועם שקיפות ללקוח העבודה רצה ומלאה סיעתא דשמיא! עד לתוצאה המדהימה וסיפוק לך וללקוח!
דבר ראשון, רואים מהמילים את האהבה שלה לתחום, וכשאדם עושה משהו שהוא אוהב זה תמיד יוצא הרבה יותר טוב מאשר אם היה עושה את זה בלי להתחבר לעבודה/לעשיה. בנוסף הפיתרון של חיה עם השאלון שהיא שולחת לכל לקוח, כמו שהיא רושמת- זה ממקד גם את הלקוח שהוא מבין מה הוא רוצה איך וכו, וגם עוזר לה וחוסך לה זמן עם לקוחות לא פונטציאליים, עם הסברים מיותרים, עם ההתלבטות הראשונית, כי לפעמים באים אנשים שלא יודעים מה הם רוצים, יש להם חלל רוצים להכניס בו את המקסימום ולפעמים כשהם ככה ישבו עם עצמם עם השאלון זה כבר יעשה להם קצת סדר והגיון בראש.

מאחורי
התחרות

הכירו את האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, על מחלקת מנהלת עסקים החרדית שבו
תודתנו נתונה למנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי, מר ניר זקס שראה לנכון לקדם את התחרות בירושלים לטובת העסקים החכמים שבו.  ולמר ישראל הלפגוט, מנהל מינהלת מע"ר חרדי תחת אגף לקידום עסקים, שהוביל את המהלך ותמך לאורך כל הדרך.

מר ברוך אונגר וקודמתו גב' דפנה טימקין מהנהלת החדשנות ודיגיטל בעסקים שקידמו את התחרות בפיתוח, חשיבה והנעה ליציאה לדרך.

גב' ריימונד ארזואן, מנהלת בכירה לכנסים ואירועים עיסקיים באגף שהוסיפה המון למהלך ודחפה ליציאה לדרך למרות ודווקא בגלל המצב.

יזמיות ומבצעות בפועל:
חני מרנשטיין, אסטרטגית שיווקית וקופירייטרית, כותבת תוכן שיווקי לעסקים ובונה תהליכים שיווקיים חכמים. אשת המילים והמעש וכל מילה נוספת… שווה כסף: )
פסי שלסר, בעלת סטודיו TOPS  מעצבת מעטפת מושלמת לכל עסק שרוצה נראות מקצועית ומלוטשת בפרינט ודיגיטל.
שרה גורט, בעלת סטודיו css  מאפיינת ובונה אתרים מדוייקים לעסקים שרוצים לנצח, למכור ולהוביל בדיגיטל.

שולחים תפילה ומחזקים את ידי שותפינו למיזם מאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
מנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי ניר זקס ומנהל קידום חדשנות ודיגיטל ברוך אונגר אשר מגוייסים למילואים ומשרתים בצה"ל להגנת ארצינו.
ישמור אותם ד' ויחזרו לשלום ולשמחה לביתם בקרוב.

גימקת אותה!

הגימיק שלך נשלח ברגעים אלו
לחפ"ק הי-מגיקים
ואם יימצא ראוי יעלה
לדף הימגיקים הגדול.

הודעה על קבלת הגימיק מחכה לך בתיבת המייל.
הודעה נוספת תשלח בזמן העלאת הגימיק לדף!

מאחלים בהצלחה לך ולגימיק שלך!
צוות ימגיקים ועיריית י-ם.