אבישי ויינגולד

כשפנה אליי מנהל מח' משפחות באחד הארגונים הגדולים והמובילים בציבור החרדי לכלכלה נבונה
וביקש ממני שאקבל משפחות מטעמו לליווי כלכלי
אמרתי לו שהסכום שהוא יכול לשלם לי כארגון לא מגיע לסכום שאני מקבל מהמשפחות שאני מלווה, אלו שלא באו דרך ארגונים
כי בשוק החופשי המחיר גבוה יותר
ואני בגלל הוותיקות, המקצועיות והייחודיות שלי
וכן שאני באותה תקופה כבר הכשרתי מלווים וחנכתי מאמנים חדשים וכו'
המחיר שלי היה גבוה בהרבה מכמה שהוא יכל לשלם לי באותה התקופה.
הוא ביקש ממני בכל זאת
בגלל שבעיר מגוריי היה חסר לו מאוד מאמנים שהוא יכל לסמוך עליהם כמוני לטיפול במקרים מורכבים ורגישים
שאני אעשה לו טובה אישית ואקבל את המשפ' ממנו
ובזמנים שאני בין כך פנוי,
וזה לא על חשבון המשפ' הרגילות שאני מקדם אותם.

לאחר מחשבה והתלבטות לא קטנה הסכמתי לבקשתו
ובכך הרווחתי כמה דברים:
1. עוד התמקצעות ופרנסה בשעות הפנויות שלי.
2. חשיפה לקהל נוסף שלא הכיר אותי קודם וכתוצאה מכך כן.
3. שת"פ נוספים עם גופים ואישים משפיעים המקורבים לאותו ארגון גדול.
4. בידול ברור בין מחיר נמוך של תהליך רגיל לבין מחיר הוגן לתהליך מושקע עם חומרים מיוחדים ומאירי עיניים שהכנתי והשתמשתי במיוחד עבור המשפ' של הפרימיום.
5. משפ' שהגיעו דרכו המשיכו אח"כ לתהליכי פרימיום שקידמו אותם מאוד מאוד!
6. אהדה והכרת הטוב עצומה של הארגון וראשיו אליי על שהסכמתי באותה התקופה (עצרתי את זה כבר..) לקבל את המשפ' שהם שלחו לי.
7. הרצאות והכשרות שמסרתי וקיבלתי מטעם אותו הארגון בתחום התמחותי.
8. החכמה בלתי פוסקת ונטוורקינג איכותי ונדיר שהכניס לי המון סיפוק ועבודה.
9. עשיית חסד עם עולמו וילדיו של הקב"ה שבאו דרך אותו הארגון.
10. מצווה עצומה שא"א היה לעשותה ע"י אחרים!

למדתי מכאן:
שמלהתגמש לא מפסידים
ובמקום לחשוב למה לא עדיף לחשוב כיצד כן!

זה היה גימיק שלא ידעתי כמה טוב הוא יהיה
עד שהוא קרה והפתיע גם אותי.

אודות בעל העסק:

זכיתי ב-10 השנים האחרונות לאמן וללוות אלפי משפ' באופן ישיר ועוד הרבה באופן עקיף לשיפור ושדרוג כלכלת ביתם וגם זוגיותם זכיתי להדריך מאות זוגות בתחילת חייהם לבניית ביתם בצורה יציבה ומאושרת בדגש על הפן הכלכלי עם נגיעה להרמוניה זוגית כיום אני זוכה להכשיר מאמנים ומאמנות לכלכלת משפ' ב-3 ארגונים שונים.

אהבתי את הגימיק הזה!

מה גימקו עלי?

ד”ש חם מהבוחרים

*מדגם

חכם ועם ערך מוסף
מה שאדם עושה לעצמו עושה – בכל המשמעויות. נשמע מבטיח.

מאחורי
התחרות

הכירו את האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, על מחלקת מנהלת עסקים החרדית שבו
תודתנו נתונה למנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי, מר ניר זקס שראה לנכון לקדם את התחרות בירושלים לטובת העסקים החכמים שבו.  ולמר ישראל הלפגוט, מנהל מינהלת מע"ר חרדי תחת אגף לקידום עסקים, שהוביל את המהלך ותמך לאורך כל הדרך.

מר ברוך אונגר וקודמתו גב' דפנה טימקין מהנהלת החדשנות ודיגיטל בעסקים שקידמו את התחרות בפיתוח, חשיבה והנעה ליציאה לדרך.

גב' ריימונד ארזואן, מנהלת בכירה לכנסים ואירועים עיסקיים באגף שהוסיפה המון למהלך ודחפה ליציאה לדרך למרות ודווקא בגלל המצב.

יזמיות ומבצעות בפועל:
חני מרנשטיין, אסטרטגית שיווקית וקופירייטרית, כותבת תוכן שיווקי לעסקים ובונה תהליכים שיווקיים חכמים. אשת המילים והמעש וכל מילה נוספת… שווה כסף: )
פסי שלסר, בעלת סטודיו TOPS  מעצבת מעטפת מושלמת לכל עסק שרוצה נראות מקצועית ומלוטשת בפרינט ודיגיטל.
שרה גורט, בעלת סטודיו css  מאפיינת ובונה אתרים מדוייקים לעסקים שרוצים לנצח, למכור ולהוביל בדיגיטל.

שולחים תפילה ומחזקים את ידי שותפינו למיזם מאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
מנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי ניר זקס ומנהל קידום חדשנות ודיגיטל ברוך אונגר אשר מגוייסים למילואים ומשרתים בצה"ל להגנת ארצינו.
ישמור אותם ד' ויחזרו לשלום ולשמחה לביתם בקרוב.

גימקת אותה!

הגימיק שלך נשלח ברגעים אלו
לחפ"ק הי-מגיקים
ואם יימצא ראוי יעלה
לדף הימגיקים הגדול.

הודעה על קבלת הגימיק מחכה לך בתיבת המייל.
הודעה נוספת תשלח בזמן העלאת הגימיק לדף!

מאחלים בהצלחה לך ולגימיק שלך!
צוות ימגיקים ועיריית י-ם.