אאוריקה סטודיו

אני מאוד מאמינה במשפכים שיווקיים ואגב- החברות הכי גדולות משתמשות בהם אז למה שגם עסקים אחרים לא?
כדי להיות שפן הנסיון של השיטה-
יצאתי בקמפיין לעסק שלי- עם סרטונים כמובן (:
הוצאתי סדרת סרטונים שמסבירים את התהליך של כל הפקה אצלינו- מהחיתולים עד המוצר המוגמר- אסטרטגיה, תכנון, תסריט, משפכים, תהליכי הפקה כשבכל סרטון כל מילה- משמעותית למכירה הסופית!
אם מדברים רגע על המשפך- זה מה שאני קוראת לו משפך תודעתי
זה לקחת את כל מה שאנחנו רוצים שהצופה – ירגיש, יחשוב ויעשה ולתווך לו את זה יחד עם המוצר שלנו (שלרוב הוא לא מכיר/ לא מכיר מספיק טוב) עובד הרבה יותר טוב לעסק מסרטון תדמית לדוגמא…
בכל אופן- ברגע שיצרנו תהליך ובו משפך שיווקי (לדוגמא: להיכנס לקבוצה/ לקבל טיפים, אחרי קבלת הטיפים להיכנס לוובינר או כל כנס אחר, במהלך הוובינר למכור) ובתוך המשפך כל סרטון/ טיפ/ תוכן מעבירים תהליך תודעתי על המוצר/ השירות וחלק מתהליכי חיבור והנעה לפעולה שמוכרים מכל תהליך שיווקי-
זה פשוט עובד
בסוף יש הצעת מחיר/ פגישה ומכירה ורק אז- יש לנו אינדיקציה עד כמה הסרטון מוכר!!
בתהליך אסטרטגי נכון עם צפיה לטווח הרחוק של העסק- רק ככה הסרטון יעבוד!
מה כל כך כיף בשיטה הזאת?
זה לא הכמות- זה האיכותי!! לא צריך מליון לידים צריך את הלידים המדויקים לך!
אפשר לדבר בכל שפה ועל כל עסק- מצחיקה במיוחד/ רצינית במיוחד/ נושא רגיש או נושא קליל עסק מתחיל ועסק שכבר 20 שנה על הכביש….
וגולת הכותרת- עובד גם בכנסים דיגיטליים ופרונטליים, גם בסדרת סרטונים וגם בסרטון אחד- מההפקה בעלות הנמוכה ביותר להפקה בעלות הרבה יותר גבוה

וזה ב"ה הצליח מעל המשוער- השילוב של משפך תודעתי משפך שיווקי זה שילוב מנצח
מה זה עשה לעסק?
זה העמיד את העסק במקום מוכר יותר, הלידים שמגיעים- חמים יותר וזה פשוט נותן אנרגיות להמשיך למשפך הבא….

אודות בעל העסק:

אאוריקה סטודיו -ההפקות מדיה שמזיזות עסקים אאוריקה שמשמעותה- מצאתי! בכל פרויקט יש את הנקודה הזאת את המצאתי! את הפיצוח שהכי יעזור לעסק באמצעות סרטונים ואסטרטגיות שיווק לעסקים זה בעצם הפקת סרטונים ברמה הגבוהה ביותר אבל רק אחרי שבדקנו מה באמת העסק צריך או איזה סוג הפקה הכי תקדם לו את העסק (ואני כותבת סרטונים ולא סרטון כי לא תמיד סרטון אחד יעשה את העבודה) ככה המוצר מדויק יותר והעסק טס 10 צעדים קדימה!

אהבתי את הגימיק הזה!

מה גימקו עלי?

ד”ש חם מהבוחרים

*מדגם

"כי הוא מדוייק וממש נותן השראה זה בדיוק מה שעושה חשק להיות גם עצמאית וגם לקוחה של אאוריקה סטודיו חייבת להעיד שהעבודות שהסטודיו מוציא הן שלמות- תוכן מדויק, בזמן קצרצר- ומשיג את המטרה! והכל עם השקעה ועם שימת לב לפרטים הקטנים. יוספה תמיד נתנה לי ההרגשה הכי טובה שיש!"
הגאונות פה שזה לא מכירת מוצר- זה מכירה של תהליך שעוזרת לעסק להתקדם!
יש אחריו הרבה מחשבה והתמקדות בלקוח . זה יפה מאד.

מאחורי
התחרות

הכירו את האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, על מחלקת מנהלת עסקים החרדית שבו
תודתנו נתונה למנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי, מר ניר זקס שראה לנכון לקדם את התחרות בירושלים לטובת העסקים החכמים שבו.  ולמר ישראל הלפגוט, מנהל מינהלת מע"ר חרדי תחת אגף לקידום עסקים, שהוביל את המהלך ותמך לאורך כל הדרך.

מר ברוך אונגר וקודמתו גב' דפנה טימקין מהנהלת החדשנות ודיגיטל בעסקים שקידמו את התחרות בפיתוח, חשיבה והנעה ליציאה לדרך.

גב' ריימונד ארזואן, מנהלת בכירה לכנסים ואירועים עיסקיים באגף שהוסיפה המון למהלך ודחפה ליציאה לדרך למרות ודווקא בגלל המצב.

יזמיות ומבצעות בפועל:
חני מרנשטיין, אסטרטגית שיווקית וקופירייטרית, כותבת תוכן שיווקי לעסקים ובונה תהליכים שיווקיים חכמים. אשת המילים והמעש וכל מילה נוספת… שווה כסף: )
פסי שלסר, בעלת סטודיו TOPS  מעצבת מעטפת מושלמת לכל עסק שרוצה נראות מקצועית ומלוטשת בפרינט ודיגיטל.
שרה גורט, בעלת סטודיו css  מאפיינת ובונה אתרים מדוייקים לעסקים שרוצים לנצח, למכור ולהוביל בדיגיטל.

שולחים תפילה ומחזקים את ידי שותפינו למיזם מאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
מנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי ניר זקס ומנהל קידום חדשנות ודיגיטל ברוך אונגר אשר מגוייסים למילואים ומשרתים בצה"ל להגנת ארצינו.
ישמור אותם ד' ויחזרו לשלום ולשמחה לביתם בקרוב.

גימקת אותה!

הגימיק שלך נשלח ברגעים אלו
לחפ"ק הי-מגיקים
ואם יימצא ראוי יעלה
לדף הימגיקים הגדול.

הודעה על קבלת הגימיק מחכה לך בתיבת המייל.
הודעה נוספת תשלח בזמן העלאת הגימיק לדף!

מאחלים בהצלחה לך ולגימיק שלך!
צוות ימגיקים ועיריית י-ם.