דווקא עכשיו, כשהארץ לוחמת על קיומה. כשבחזית שומרים על הבית,
אנחנו שומרים על כלכלת הבית.
ולכן, מוזמנים להצטרף לתחרות הגדולה!
לעשות טוב, להכניס אנרגיות ומרץ ולומר כן!
אנחנו מנצחים! במורל! בעסק! בכלכלה הישראלית!
אז על מה נלחמים פה?
כל העסק והגימיק השיווקי שלו,
מה הגימיק שלך?
בתקופת התחרות תעלו,
כל העסקים המגמקים (המשתתפים, כן?)
לאתר ייחודי, שם תקבלו חשיפה ויכולות שיווק ומכירה.
מצטרפים
לתחרות:
עסקים חכמים, מכל סוגי הגדרות העוסקים,
מוזמנים לשלוח בטופס הזה או ישירות למייל yamgikim@gmail.com
"גימיק שיווקי פורץ דרך" שנוסה על ידכם
וכמובן, הצליח במטרתו כלומר:
כל פעולה שיווקית שעשית בעבר כדי לגייס לקוחות / תורמים לעסק / לעמותה שלך, מצדיקה את השם "גימיק" (או כמו שאומרים אצלינו – 'גימקת אותה')
אבל כדי לגרום לגימיק שלך להיות הזוכה הגדול בתחרות הגדולה,
עליו להוכיח את עצמו הגימיק, כן?! כפורץ דרך.
כמו מה, למשל?
רעיון נדיר, דרך קומית להעברת המסר, תפוצה רחבה בפעילות קטנה, חידוש מהותי בעולם הפרסום, קשר קרוב עם פרזנטור מרשים או דמות מוערכת ועוד רעיונות כיד השיווק הטובה עליך שהוכחו כמועילים בהפיכת העסק למקום מוכר / אהוב / מדובר יותר..
הגימיקים "עולים לאוויר" ומועמדים לבחירות.
מסע בחירות באתר ייחודי וצבירת נקודות לכלל הגימיקים העומדים בקריטריונים של התחרות.
הבנת ת'פואנטה?
כל עסק אמיץ שישלח את הגימיק שלו, למעשה, יקבל חשיפה הכוללת את שם העסק, פרטי קשר, קישור וכמובן את הגימיק שלו בדף הבחירות הכללי.
מגמיק! לא?!
מתחרים
"ראש
בראש":
שלב
הנצחון
הגדול
תנו כבוד.
הגימיק העולה למקום הראשון מכלל המתחרים* יזכה בפרס האגדי מטעם עיריית ירושלים
דף מכירה ייחודי לעסק בשווי של מעל ל-14,500 ₪ !
התחרות הזו עלולה להוביל אותך
להישגים מרשימים,
לחשיפה גבוהה מהרגיל
ולי-ם לקוחות חדשים.
העסק שלך מוכן לזה?
זה י-מגיק?
י-מגיקים –
זוהי תחרות שיווק
ירושלמית
לבעלי עסקים חכמים,
אמיצים ומוכשרים.
התחרות היא לא על מאזן הכספים (וגם לא על כמות המיסים שהצלחתם להחזיר לעצמכם) לא על טיב המוצר או השירות (וגם לא על הלקוח המטריד ביותר שקיבל שירות vip)
התחרות מתמקדת ברעיון שיווקי חכם, יצירתי ופורץ דרך שבוצע בעסק שלכם ב- 5 שנים האחרונות והוכיח את עצמו בענק.
אם הרעיון שלכם מכיל אחד או יותר מהקריטריונים שלהלן,
הוא נחשב רעיון חכם, יצירתי ופורץ דרך וממש מכאן ניתן לשלוח אותו לזכיה שלך!.
התחרות מקודמת ע"י האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים יחד עם יזמיות מובילות מעולם השיווק, הפרסום, העיצוב והדיגיטל – חני מרנשטיין, אסטרטגית וכותבת שיווקית, פסי שלסר, מעצבת ליגה בעלת סטודיו TOPS ושרה גורט, מאפיינת ובונה אתרים גאוניים, בעלת סטודיו CSS.
אם יש לך עסק פטור או מורשה, חברה או עמותה ויש לך צורך בשיווק על בסיס יומי, חודשי או שנתי, הינך אכן חלק מקהל היעד של התחרות.
*חשוב לציין כי לדף הי-מגיקים יעלו עסקים מהארץ (ומהעולם), אך לשלב הגמר ולזכייה יעלו רק עסקים "ירושלמים".
משתתף
בתחרות?
זה עובד?
חושבים על רעיון שיווקי פורץ דרך, מגמיק שיכול לענות על הקריטריונים שלהלן.
כותבים בצורה ברורה (ושיווקית כמובן 😉 ) ומסבירה למה הוא רעיון עוצמתי, חזק ופורץ דרך ואיך הוא בא לידי ביטוי ברמת התוצאה. ובעיקר, למה הוא יכול להיקרא י-מגיק.
בודקים אם הגימיק שלך כבר עלה לדף הי-מגיקים, בו יופיעו כל הרעיונות בשילוב שם העסק, פרטי קשר וכמה מילים טובות עליו, לבחירת המונים. (עד 3 ימי עסקים מיום השליחה)
מספרים לכל מי שמבין ברעיונות שיווקיים שיכנס להצביע עבור הרעיון החכם ביותר.
ממתינים ב(אי) סבלנות לספירת הקולות.
תחרות – תחרות,
במה זוכים?
בואו נתחיל מהמקום המדהים
לצבור קהל לקוחות,
בו כל עסק משתתף – זוכה!
טקס הודעת הזכיה יתקיים בכבוד הראוי עם נכבדים
ויקירים מעיריית ירושלים בכלל ומאגף לקידום עסקים בפרט.
* בהתאם למצב הבטחוני ולאפשרויות העומדות לרשותנו
גימיק שיווקי הוא כל פעילות שיווקית שקידמה את העסק בצורה חכמה.
זה יכול להיות ברטר או שת"פ, פרסומת טובה או יח"צ הגון, רשימות תפוצה או חלוקת פליירים, דף מכירה או איש מכירו טוב. כל מה שהביא לך לידים או לקוחות בוודאות.
בין התאריכים ח' בכסלו ועד כ"א בכסלו פ"ד (20.11-4.12.23) כולל.
גם לנו נראה שיש לך רעיון מנצח ביד, אבל מי שיצביע ויכריע יהיה כל מי שיגמק, כלומר, יבחר אותו בדף הבחירות.
התחרות מיועדת לבעלי עסקים והם יהיו המתמודדים מולך.
הזכייה הראשונית היא פרסום בדף ובמקדמים של התחרות, בו זוכה כל מתמודד.
רמת החשיפה עולה בהתאם לכמות הבוחרים.
הזכייה הבלעדית לעסק ירושלמי שיקטוף את הניצחון, מזכה את הזוכה בדף מכירה מקצועי, מלוטש וחכם שיהווה גימיק שיווקי מנצח.
זה פשוט.
ככל שיותר אנשים יראו אותך, יש לך יותר סיכויים לנצח.
הסוד הוא להעביר את הבשורה הלאה ולהגיע לכמות רבה יותר של בוחרים.
הכירו את האגף לקידום עסקים של עיריית ירושלים, על מחלקת מנהלת עסקים החרדית שבו
תודתנו נתונה למנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי, מר ניר זקס שראה לנכון לקדם את התחרות בירושלים לטובת העסקים החכמים שבו. ולמר ישראל הלפגוט, מנהל מינהלת מע"ר חרדי תחת אגף לקידום עסקים, שהוביל את המהלך ותמך לאורך כל הדרך.
מר ברוך אונגר וקודמתו גב' דפנה טימקין מהנהלת החדשנות ודיגיטל בעסקים שקידמו את התחרות בפיתוח, חשיבה והנעה ליציאה לדרך.
גב' ריימונד ארזואן, מנהלת בכירה לכנסים ואירועים עיסקיים באגף שהוסיפה המון למהלך ודחפה ליציאה לדרך למרות ודווקא בגלל המצב.
יזמיות ומבצעות בפועל:
חני מרנשטיין, אסטרטגית שיווקית וקופירייטרית, כותבת תוכן שיווקי לעסקים ובונה תהליכים שיווקיים חכמים. אשת המילים והמעש וכל מילה נוספת… שווה כסף: )
פסי שלסר, בעלת סטודיו TOPS מעצבת מעטפת מושלמת לכל עסק שרוצה נראות מקצועית ומלוטשת בפרינט ודיגיטל.
שרה גורט, בעלת סטודיו css מאפיינת ובונה אתרים מדוייקים לעסקים שרוצים לנצח, למכור ולהוביל בדיגיטל.
שולחים תפילה ומחזקים את ידי שותפינו למיזם מאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים.
מנהל מחלקה בכיר לפיתוח עסקי ניר זקס ומנהל קידום חדשנות ודיגיטל ברוך אונגר אשר מגוייסים למילואים ומשרתים בצה"ל להגנת ארצינו.
ישמור אותם ד' ויחזרו לשלום ולשמחה לביתם בקרוב.
הגימיק שלך נשלח ברגעים אלו
לחפ"ק הי-מגיקים
ואם יימצא ראוי יעלה
לדף הימגיקים הגדול.
הודעה על קבלת הגימיק מחכה לך בתיבת המייל.
הודעה נוספת תשלח בזמן העלאת הגימיק לדף!
מאחלים בהצלחה לך ולגימיק שלך!
צוות ימגיקים ועיריית י-ם.